niedziela, 9 sierpnia 2020

FEMME LUXE - czy to ubrania dla każdego?

 Cześć!

To ja - żyję, mam się dobrze, ale na bloga jak widzicie ostatni raz zajrzałam...dawno. Częściej bywam na Instagramie i to tam możecie mnie znaleźć.
Nie mniej jednak w związku z otrzymaniem przesyłki ze sklepu FEMME LUXE  pędzę do Was z propozycjami wykorzystania ich topowych, luźniejszych ubrań w różnych stylizacjach.
Za modelkę robiła śliczna Weronika, która myślę idealnie przedstawiła walory ubrań, jakie otrzymałam w przesyłce.
Wybrałam luźne zestawy, które można wystylizować na sportowo, ale i bardziej kobiecym, eleganckim wydaniu.
Koniecznie w komentarzach dajcie znać, co myślicie o takich zestawieniach.



Zdecydowałam się na zestawy:

- w kolorze khaki z długimi spodniami oraz bluzą z mini golfem LINK


Ten zestaw w kolorze khaki ma bardzo miły materiał, idealnie dopasował się do sylwetki.  Długość spodni jak należy, fajny krój, a także nietypowa bluza z mini golfem idealnie ze sobą współgrają. Zestaw za sprawą dodatków można dowolnie modyfikować. 


- w kolorze karmelowym z legginsami oraz bluzką w stylu kimona LINK


Karmelowy duet świetnie pasuje i do większej torebki i do tej mniejszej. Z kapeluszem stworzy wersję bardziej elegancką, a z okularami taką na luzie, sportową. Dobierać podobnie można dowolne dodatki, by zmieniać charakter stroju. Fason kimona oraz dopasowane legginsy to mój ulubiony komplet z tego zamówienia. 


- w kolorze szarym z krótszymi spodniami oraz crop topem LINK


Crop top może idealnie podkreślić walory figury, czy idealnie wypracowany brzuch. Spodnie jak dla mnie najmniej udane z zamówienia, bo dziwnie odstają nogawki na dole - by jakoś wyglądały, trzeba było je podwinąć. Poza tym te spore kieszenie nie wyglądają też fotogenicznie. Ale w zestawieniu ze sportową czapką i plecakiem - zagrały nieźle, prawda? 




- w kolorze czarnym z legginsami oraz bluzką w stylu kimona LINK


Ostatni zestaw czarny z bluzką w stylu kimona, to ten sam zestaw co karmelowy. Jak wspomniałam moja ulubiona opcja na spacer, wyjście ze znajomymi, czy wycieczkę. Świetnie współgra ze wszystkim co dodamy - czy torebka, czy sportowe obuwie, czy eleganckie. Plecak, czapka - do czarnego pasuje wszystko, więc bez obaw można stylizować po swojemu. 



Tak prezentuje się całe zamówienie ze strony FEMME LUXE 

Jak widzicie ubrania są uniwersalne, wygodne i komfortowe. Potwierdzić to może moja modelka, która dzielnie walczyła z wysoką temperaturą podczas sesji. Ubrania nie były sztywne, dobrze otulały sylwetkę, materiał każdego produktu miły i delikatny w dotyku. Polecam przyjrzeć się asortymentowi w sklepie - myślę, że każda znajdzie coś dla siebie. Oprócz wygodnych zestawów znajdziecie tam też sukienki, koszulki, spodnie czy body. Dla każdego coś innego i ciekawego. Dajcie znać, jak Wam się podoba takie wydanie postów i czy zdjęcia przypadły Wam do gustu. 

Joggers
Loungewear
T shirts

Trousers 
Corset Dress 
Black Lace Bodysuit
Jeans

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz i jakie fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolorowe sesje, dzięki tym dodatkom ubrania wyglądają niemal jak premium, tez zamawiam z tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nic od nich jeszcze, ale ostatnio oglądam stylizacje na blogach z femme luxe.

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja - żyję, mam się dobrze, ale na bloga jak widzicie ostatni raz zajrzałam...dawno. Częściej bywam na Instagramie i to tam możecie mnie znaleźć.
    Nie mniej jednak w związku z otrzymaniem przesyłki ze sklepu FEMME LUXE pędzę do Was z propozycjami wykorzystania ich topowych, luźniejszych ubrań w różnych stylizacjach.
    Za modelkę robiła śliczna Weronika, która myślę idealnie przedstawiła walory ubrań, jakie otrzymałam w przesyłce.
    leather sling bags for women

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdą aktywność.

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...