niedziela, 30 grudnia 2012

Limitowana edycja świeczek z Biedronki:)

Choćbym szła do Biedronki po zakup konkretnej rzeczy i tak zawsze wychodzę z czymś dla siebie :) Tym razem padło na: 

Świeczka o zapachu JABŁKO-CYNAMON, Biedronka - 4,99zł/szt.
Co tu dużo mówić - pachnie po prostu cudownie. Najbardziej intensywny zapach oczywiście czuć po zdjęciu plastikowego denka ze słoiczka. A co z zapachem? Gdy po raz pierwszy zakupiłam świeczkę z Biedronki myślę sobie - pewnie nawet nie ma zapachu i będzie się krótko palić. Na szczęście się myliłam.
Pali się długo, zapach unosi się w powietrzu nawet po jej zgaszeniu.
Najlepiej sprawdziła się podczas pichcenia w kuchni. Gdy na Święta postanowiłam upiec mięso, w domu unosił się co prawda przyjemny zapach pieczeni, ale jednak po dłuższym czasie stał się zbyt nachalny i ciężki. W tej sytuacji uratowała mnie ta świeczka :) Kiedyś słyszałam, że świeczki idealnie maskują zapach papierosów, więc postanowiłam spróbować. Wyszło rewelacyjnie. Do tego stopnia, że po wejściu do mieszkania na pierwszym planie czuć było unoszący się zapach świeczki - nie mięska:)

Świeczka o zapachu WANILIA-POMARAŃCZA, Biedronka - 4,99zł/szt.
Nie będę wiele o niej mówić. Ja jestem bardzo zadowolona ze świeczek z Biedronki i jestem pewna, że zagoszczą w mym domku na długo.
Polecam dla rozpieszczania zmysłów :)
A Wy jakie macie doświadczenia ze świeczkami? Które są Waszymi ulubionymi, z jakiego sklepu pochodzą? Czekam na komentarze i Wasze opinie.


5 komentarzy:

  1. Uwielbiam te świeczki, są wspaniałe. Cena adekwatna do jakości produktu. Używałam herbatki z imbirem i tej pomarańczowej. Pomarańczowa nie pachnie tak intensywnie jak zielona herbata. Kupuję je też dla szkła. Nadadzą się one później na małe wkłady świeczek:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle przeoczę coś z biedronki ;((((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj tam byłam - są w dalszym ciągu dostępne ;) ruszaj i śmiało kupuj:D

      Usuń
  3. chyba sprawdzę w mojej biedronce.. nigdy nie mogę trafić na świeczki, które naprawdę pachną :P często kupuje takie, których wgl nie czuć :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam je i zastanawiałam się czy warto kupić. Teraz może się skuszę :) Jabłko i cynamon - uwielbiam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdą aktywność.

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...