sobota, 27 lipca 2013

Wróciłam - wypoczęta, zadowolona i opalona :D

Witajcie kochane!

Co prawda moja wyprawa do Chorwacji trwała w sumie 10 dni, więc już wcześniej powinnam się tu pojawić - ale uwierzcie, po powrocie tak trudno się odnaleźć w zwykłym, szarym świecie - stąd taka moja długa nieobecność.

Ale obiecuję - postaram się nadrobić to wszystko z nawiązką - aż będziecie miały mnie dosyć ;)

Powiem tak - jestem zakochana w Chorwacji! Piękne widoki, krystalicznie czysta woda (nawet te kamienie i jeżowce mnie nie zniechęciły), słoneczna pogoda, bardzo życzliwi ludzie i zero takiego pędu, zniecierpliwienia i wszędzie zauważalnej złości - tak jak w przypadku Polaków.

Jak mam problem z częstymi bólami głowy - tak w Chorwacji zapomniałam co to znaczy. A w PL pierwszego dnia po powrocie pękała mi głowa - możecie to wytłumaczyć, bo ja nie potrafię ;P

Nigdy w życiu nie spacerowałam tak intensywnie, nie zrobiłam tylu km pieszo jak w Chorwacji. Plaże oblegane oczywiście te bliższe, stąd my średnio (ja z moim mężczyzną) koło 3-4 km spacerkiem wzdłuż plaży chodziliśmy, by znaleźć swoją przystań :D

I tak oto znaleźliśmy ustronne miejsce idealne dla dwóch osób (co prawda sporo kamieni pozostawiło siniaki na moich nogach - podczas przekręcania się) - piękne, ciche, spokojne i z dala od tego całego tłumu.

Dla porównania zaprezentuję Wam naszą miejscówkę i plaże dla leniuchów (którym nie chciało się przejść nawet kawałka dalej).

Nasz zakątek

I plaża dla leniuchów (uwierzcie mi - ta ilość to jeszcze było nic;P )

No i ja na koniec z mym bębenkiem ;P

Jestem mało fotogeniczna, więc daruję Wam większą ilość zdjęć z mym udziałem ;P
Polecam i jeśli zastanawiacie się - czy Chorwacja będzie odpowiednia - nie wahajcie się ;) Ja nie żałuję i z przyjemnością tam wrócę nie jeden raz.
Słowami nie da się tego opisać, ale jeśli ktoś lubi spacery, podziwianie widoków, zwiedzanie okolicy (nie tylko smażing na plaży) - Chorwacja jest warta uwagi!

A tymczasem pozdrawiam i do przeczytania wkrótce!

Aaa - i fenomen dla mnie. Znalazłam tam DM! Nawet nie wiecie jak moje oczy się zaświeciły na widok tego sklepu. Oczywiście nie mogłam przejść obojętnie (nasłuchałam się przy okazji tekstów w stylu - przyjechałaś na wakacje, a wrócisz z walizką kosmetyków) i niebawem pokażę Wam co kupiłam ;)

ANETA

P.S - ten wyjazd był taki udany dzięki Wam i Waszym życzeniom! Dziękuję :*

1. Wspaniałe widoki :) Ale bym chciała pojechać do Chorwacji :)

1. Zgadza się widoki zapierały dech w piersiach. Poza tym każdy znajdzie tam coś dla siebie - i Ci lubiący morze i Ci lubiący góry ;) Duet idealny!

2. ooooo cudowne zdjęcia, mam nadzieję, że Chorwacja przywita mnie kiedyś też takim pięknym słońcem.
    Jakbym na swojej drodze napotkała drogerię DM to też byłabym zachwycona, Pokaż co kupiłaś :)

1. Słońce, które świeci 365 dni w roku przywita Cię na wyspie Hvar (wyspa lawendy) w Chorwacji. Upał nie do zniesienia ;)
      Jadąc do Chorwacji wiedziałam, że gdzieś tam jest DM, ale nie spodziewałam się, że będzie dokładnie tam, gdzie jadę i w dodatku tak blisko :D

3. Śliczne zdjęcia, piękne widoki ale Ci zazdroszczę takich wakacji!

1. To była jedna z lepszych decyzji podjętych ostatnimi czasy - wakacje w Chorwacji. Do ostatniej chwili się wahaliśmy z podjęciem decyzji i to był strzał w 10! :D

4. Piękne zdjęcia:) Śliczne widoki;)

1. Zdjęcia nie oddają tak rzeczywistości, ale głównie dla takich widoków zdecydowałam się na wyjazd właśnie tam ;)

5. śliczne zdjęcia! widać, że wyjazd był bardzo udany :)
    mam nadzieję, że kiedyś również odwiedzę ten piękny kraj :)

1. Tego Ci życzę!
      A wyjazd zdecydowanie - najbardziej udane wakacje dotychczas ;)

6. Piękne zdjęcia:) Mam w planach w przyszłe wakacje odwiedzić Chorwację:)

1. Koniecznie musisz tam się wybrać. Wiadomo, każdy lubi co innego - ale ja osobiście jestem zakochana w Chorwacji <3

7. wspaniałe miejsce, marzy mi się

1. Wystarczy trochę wolnego i wcale nie tak dużo funduszy. Wyjazd kosztował nas mniej więcej tyle co wypoczynek nad morzem, a pogoda gwarantowana i piękne krajobrazy.

8. Byłam w Chorwacji - piękny kraj i ludzie są faktycznie pogodni i sympatyczni :) Zazdroszczę ci wyjazdu :)

1. Zgadza się - nie wiem jak to jest, może to przez słoneczną pogodę, której w Chorwacji jest pod dostatkiem? :D
      Jednak słońce poprawia nastrój i od razu człowiek jest szczęśliwszy.

9. Bajera :D a za ten bębenek to niejedna dałaby się pokroić :D. Ja za tydzień śmigam do ...Finlandii :P spylam od tego upału, który jest u nas... ;-). Piękne zdjęcia, piękna opalenizna...ale fajnie,że już jesteś z nami z powrotem! ;-)

1. Oooo Finlandia - tego to jestem ciekawa ;) Też poproszę o fotograficzną relację ;) I wracaj też szybko, ale i wypocznij porządnie :D
      Dziękuję za ciepłe słowa - teraz jestem naładowana energią i gotowa na nowe wyzwania :D

10. Odpowiedzi
    1. Oj było było ;) Szkoda tylko, że musiało się skończyć.

11. Ależ tam pięknie, jakie śliczne plaże!
    Cieszę się, że urlop ci się udał :)

1. Udał się w 100%. Nie przypuszczałam, że wrócę tak wypoczęta i przepełniona nową energią, której już mi brakowało.

12. uwielbiam chorwacje <3 zawsze tam jeżdżę... tylko w tym roku się nie udało :((( ale mam nadzieję, że za rok znów tam powrócę :) piękne zdjęcia... ach te widoczki :D

1. Ja była po raz pierwszy i już się zakochałam <3
      Też do ostatniej chwili zwlekaliśmy, zastanawialiśmy się jak to będzie i w ogóle. Teraz już obaw mieć nie będę - z przyjemnością wrócę tam za rok :D

13. Poznaję Makarską, miałam przyjemność spędzenia tam wakacji, niestety to było jakieś 5 lat temu i jak na razie nie było okazji powtórzyć, a chętnie bym to zrobiła, cudowne miejsce ..... :)

14. Pieknie <3 powiedz w ktorej to miejscowosci jest ten spot windserfingowy co masz na zdjeciu?

Serdecznie dziękuję za każdą aktywność.

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".