sobota, 22 lutego 2014

Więcej grzechów nie pamiętam...

Witajcie!

Szybki post o moich ostatnich grzechach. Teraz czas na pokutę - obiecuję (to już postanowione), że to koniec! Przyznaję, zakupy mało kontrolowane - trochę już zalegają w szafach, ale muszę Wam je pokazać!

W merlin.pl - promocja nie do odrzucenia, w mega niskiej cenie otrzymujemy poniższy zestaw. Nie mogłam nie skorzystać, bo tak dawno kusiły mnie te produkty, a cena zadecydowała ostatecznie!
Seria otulająca - scrub, masło i balsam do rąk. Jak tylko uporam się z otwartymi kosmetykami - zabieram się za te pachnące cudeńka. Mam nadzieję, że zapachy pochłoną mnie bez reszty.




Tak tak - zobaczyłam u Was informację o tych poręcznych saszetkach i w związku z tym, że rosyjskie kosmetyki są mi totalnie obce - Lawendowaszafa24.pl i koniec. Dobrze, że ceny niskie to tak bardzo nie ucierpiał portfel ;)


I ostatnia nowość - przesyłka od Face&Look. Nowy BOX z świetną zawartością - Green Pharmacy aż 9 kosmetyków pełnowymiarowych.

A w środku:
scrub solny, rumianek i imbir, 300 ml
Herbal Cosmetics Hair Care - szampon do włosów suchych, olej arganowy, 350 ml
Herbal Cosmetics Hair Care - balsam do włosów suchych i zniszczonych, olej arganowy i
  granat, 300 ml
delikatny żel do mycia twarzy dla skóry ze skłonnością do podrażnień, szałwia, 270 ml
olejek kąpielowy - przywraca siły witalne, goździkowiec i cytryna
masło do ciała, miód i rooibos, 150 ml  
odświeżający krem nawilżający dla cery suchej i odwodnionej, nagietek, 150 ml
Herbal Cosmetics, krem do rąk i paznokci, rumianek, 100 ml
Herbal Cosmetics Hair Care, odbudowujący olejek łopianowy z olejem arganowym, 100 ml
najnowszy numer magazynu Face&Look



To tyle - nie mam usprawiedliwienia! Ale mocne postanowienie - muszę wytrwać :)


Pozdrawiam,
Aneta


PS - przypominam o rozdaniu, na które serdecznie zapraszam ;)


9 komentarzy:

  1. green pharmacy to świetna paka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne paczuszki ;) Mam to masło do ciała z Pat&Rub i jestem nim zachwycona ;) Na pozostałe dwa produkty też chętnie bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiedz mi kochana ile kosztuje taki box?

    OdpowiedzUsuń
  4. jeżeli portfel bardzo nie cierpi to nie ma co sobie aż nad to odmawiać :) najważniejsze to tylko nie marnować produktów które kupujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne nowości, zwłaszcza Pat&Rub :-)
    Mam balsam do rąk z tej otulającej serii :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serii otulającej jeszcze nie znam, ciekawa jestem recenzji, znam trawę cytrynową i żurawinę ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten olejek łopianowo-arganowy z GP i jest świetny :) Chętnie wypróbowałabym też peelingi tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdą aktywność.

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...