niedziela, 17 kwietnia 2016

Wiosna ach to Ty!

Witajcie!


Dzisiaj chciałabym pokazać Wam nowość na moim blogu, a dokładnie trochę więcej mnie w stylizacji. Przyszła wiosna, więc i nowe pomysły.
Dajcie znać co o tym myślicie - przyjmę każde komentarze na klatę :D
Czy chcecie więcej takich zdjęć - czy powinnam zostawić to specjalistkom? ;)
Zapraszam do oglądania i komentowania!











 Na zdjęciach są:

Bluzka Daisy SELFIEROOM - selfieroom.pl
Spodnie Boyfriend Esmara LIDL POLSKA
Kurtka ramoneska Clockhouse - c-and-a.com
Trampki CONVERSE - sizeer.pl
Zegarek FOSSIL - zegarek.net
Okulary Ray-Ban - kodano.pl oraz Marc by Marc Jacobs - marcjacobs.com
Torebka O-BAG - obagstore.pl


22 komentarze:

  1. Ostatnio zamówiłam skórzane conversy, ale niestety odesłałam je bo nie do końca podobało mi się jak sie układały na moich stopach. U innych kobiet niesamowicie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku nie rozumiałam fenomenu tych butów - jednak jak tylko założyłam na stopy po raz pierwszy, pokochałam!

      Usuń
  2. Świetnie wyglądasz, bardzo lubię taką stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Masz rację - bluzeczka jest świetna, w dodatku w dość przystępnej cenie można ją kupić ;)

      Usuń
  4. Świetna jest ta toorba i spodnie :))
    Obserwuje!! :* i zapraszam do mnie jeżeli mój blog spodoba Ci się tak jak Twój podoba się mnie to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie i ciepłe słowa! Z pewnością odwiedzę Twojego bloga ;)

      Usuń
  5. super wszystko się łączy :))

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna sesja, jestem zachwycona zdjęciami, fantastycznie się je ogląda. marzy mi się od dawna O-BAG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję - ja Twoimi zdjęciami od dawna się zachwycam, zawsze perfekcyjne i dopracowane pod każdym względem. Miło słyszeć taki ciepłe słowa od Ciebie :* ;*
      Ja mam dwie torby O-bag i nie żałuję wydanych pieniędzy - są świetne! Fakt - gumowe, ale uniwersalne, wyjątkowe i jak kupisz jedną, chcesz kolejne! ;)

      Usuń
  7. świetna stylizacja, niewymuszony luz, śliczne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym bardziej odkryła ramiona, ale ogólnie jest ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opuszczałam ją, ale co było robione zdjęcie - podciągała się na ramiona :D

      Usuń
  9. ślicznie wyszłaś, zdjęcia piękne, chyba nawet wiem, gdzie je robiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw i pięknie, promiennie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, ta torebka idealnie współgra z bluzką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne wiosenne kadry, lubie takie stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdą aktywność.

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...