sobota, 28 stycznia 2017

Wspomnienie ostatnich ciepłych dni, czyli 5-lecie Elfa Pharm Polska. Relacja.

Witajcie!

Jak Wam się rozpoczął rok Moi Mili? Śnieg nadal za oknem, zima trwa pełną parą - chciałabym Wam umilić te chłodne chwile i zaprosić Was na relację ze spotkania, na którym miałam okazję zostać zaproszona. Niezmiernie dziękuję firmie Elfa Pharm Polska, bo dzięki Wam miałam okazję spędzić to 5-lecie z Wami i cieszyć się wspólnie tym sukcesem, a przy okazji zwiedzić piękny (chociaż skażony SMOG-iem) Kraków. 
Zapraszam Was do przejrzenia zdjęć - pisać nie będę wiele, bo zdjęcia mówią wszystko ;) 


Miejsce spotkanie było świetnie komponujące się z wydarzeniem - gościła nas Barka w Krakowie. Wspaniałe, klimatyczne i bardzo oryginalne miejsce - polecam zajrzeć, gdy będziecie w okolicy. 



Na spotkaniu marka zapewniła wiele atrakcji, między innymi: zaprezentowane zostały nam nowe linie kosmetyczne oraz zapowiedzi. Dzięki obecności trychologa z Wawer Clinic każda chętna mogła zbadać swoje włosy oraz skonsultować się ze specjalistą jak je pielęgnować i o nie dbać oraz zorganizowanie były warsztaty z tworzenia wianków z dziewczynami z Zielony Stół co sprawiło każdej uczestniczce nie lada gratkę. Jednak najlepsze w tym wszystkim było to, że mogłyśmy spotkać się z marką, porozmawiać i lepiej się poznać, a nie ma nic cenniejszego jak budowanie relacji i miło spędzony czas w doborowym towarzystwie. 


A na zdjęciach z moją kochaną Madzią z bloga Zdrowa i Piękna - koniecznie wpadnijcie do niej ;)



Takie nowości zaprezentowała nam marka, które swoją drogą bardzo polubiłam. Markę cenię za świetne jakościowo produkty, z naturalnymi składami, a przy tym są niedrogie i dobrze dostępne - zarówno w sklepie online oraz w sklepach stacjonarnych. 














A na koniec ja w swoim własnoręcznie uplecionym wianuszku. Mi się bardzo podoba, a Wam? To takie miłe wspomnienie ciepłych i słonecznych dni, które mam nadzieję przywołają wiosnę :D 




A na koniec zapraszam Was na stronę producenta, który zorganizował to świetne spotkanie. Odwiedzajcie też FB, gdzie są na bieżąco informacje o nowościach czy akcjach promocyjnych.



5 komentarzy:

  1. Niesamowite wydarzenie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-black-and-gray-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Anetko kochana było super, mam cichą nadzieję, że wiosną lub latem Elfa znowu zorganizuje coś fajnego :-) a my koniecznie musimy umówić się na kawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno było super, fajna relacja, śliczne wianki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pod wpływem zachęt z tego spotkania założyłam bloga :D Wiem, że na ten rok też szykują się podobne spotkania :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdą aktywność.

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...