poniedziałek, 22 stycznia 2018

Przegląd tygodnia #3 - czyli nowości w toaletce a także premiery, których wyczekuję :)

Heeej!

Z lekkim poślizgiem, ale przybywam z szybkim przeglądem tygodnia. 


NAJNOWSZE ZDOBYCZE

Nawiązując do promocji w Sephorze - pokazuję Wam co takiego trafiło w moje ręce i co będzie mi dane używać w najbliższym czasie.

Dajcie koniecznie znać co Wam przypadło do gustu, co sami posiadacie i macie okazję na co dzień używać, a także co kupiłyście na wyprzedażach ostatnimi czasy! Chciałabym, abyście napisały, czy interesują Was recenzje tych produktów, swatche, czy też może makijaże (w wykonaniu totalnej nogi w tej kwestii ;P). W zależności od tego, co będziecie chciały obaczyć obiecuję ustosunkować się do Waszych wypowiedzi i w kolejnych notkach postaram się pokazać co nieco. 

I tak oto mamy: paletkę matowych cieni w wersji mini od TOO FACED Chocolate Chip (jak to pachnie to wiedzą tylko osoby, które ją mają :D ) , mini produkty do ust marki Kat Von D w kolorze Mother of all, rozświetlacz Becca w ładnym szampańskim odcieniu oraz zestaw paletek Zoeva. 

Widziałam na blogach, na Instagramie, że niektóre z Was zaszalały i to bardzooo :) Sama chętnie patrzyłam na te nowości i łupy dorwane w korzystnych cenach. 

Co Was ciekawi najbardziej? Co chciałybyście zobaczyć w pierwszej kolejności? 







Na zdjęciu jest też widoczny mój nowy planner od Paperdot - powiem Wam, że jestem pozytywnie zaskoczona, bo jest inny niż zeszłoroczny. Lżejszy, pewniej trzyma się w ręku i lepiej dopracowany. Jeśli chcecie, abym w osobnym poście opisała go nieco dokładniej lub też przy okazji kolejnego przeglądu tygodnia - dajcie znać, to pomyślę o czym takim dla Was :)

PREMIERY, KTÓRE MNIE ZACIEKAWIŁY

Tak wiem - zapewne wiele z Was napisze, stara a głupia, jak to można czytać, oglądać etc. Nie mniej jednak napiszę Wam o tym, bo może kogoś o zainteresuje, a jak się utworzy ciekawa dyskusja na ten temat - również będę zadowolona :)

Otóż dla tych dziewczyn, które są fankami Grey'a zapewne nie będzie zaskoczeniem lub niespodzianką, że już w lutym, a dokładnie za 18 dni (czyli 9 lutego) odbędzie się premiera długo wyczekiwanego (nie dla wszystkich oczywiście) filmu Nowe Oblicze Grey'a. 




Wiem film zbierał skrajne opinie - od tych najbardziej pozytywnych to tych najgorszych. Powiem tak - jeśli ktoś nie czytał książek, nie do końca zrozumie przekaz filmów i to jest prawdą. Większość osób nie mających do czynienia z książką twierdzi, że facet jest psycholem, lubi się znęcać, gdzie w tym wszystkim uczucia, traktuje kobietę jak przedmiot etc. Też pewnie bym tak myślała, gdyby nie fakt, że cała opowieść ma trochę inny przekaz i jest on trochę bardziej psychologiczny, niż w niektórych opiniach patologiczny.
Jednak - nie będę dyskutować, każdy ma prawo do własnej opinii. 

Ja bardzo polubiłam książki, a filmy są miłym dodatkiem. Dlatego ja należę do osób, które z niecierpliwością czekają na 3 już część i o ile nie podzielili jej na dwie - ostatnią. Wyczekuję i z pewnością nie będę zawiedziona.

Przyznać się - kto czeka jak ja?? 

Druga premiera - wiem, to już trochę odgrzewane kotlety, ale pierwszą wersję widzianą oczami Greya przeczytałam, więc już zamówiłam drugą. A o czym mowa? Premiera będzie 31.01.2018, ale już można zamawiać w cenie niższej online. Ja swoją zamówiłam na stronie merlin.pl  z darmową dostawą do kiosku Ruch-u za około 25 zł.  I szczerze? Ja jestem ciekawa i chętnie wrócę do tej książki raz jeszcze, ale widzianej oczami faceta. Tak tak - jakie to oczy faceta, jak pisała kobieta. Ale przeczytam z przyjemnością - jak będziecie chętni po przeczytaniu napiszę krótką recenzję :)




W tym tygodniku to będzie na tyle - nie chcę Was zanudzać. Zależy mi na tym, by posty były przyjemne i miłe w odbiorze :)

Dajcie koniecznie znać w komentarzach co myślicie o nowościach, czy chcecie swatche a także jak zapatrujecie się na Grey'oholizm :) 

A tymczasem nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam udanego tygodnia i do miłego :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdą aktywność.

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...