wtorek, 9 stycznia 2018

Nowe serie na blogu w roku 2018

Heeej!


Nowy Rok, stara ja, ale planów i pomysłów na bloga trochę jest. Chciałabym zapytać Was o opinie, sugestie i pomysły. 

Postanowiłam wprowadzić na bloga kilka serii, które trochę odczarują bloga i sprawią, że być może zechcecie zaglądać tutaj częściej. Chciałabym, aby był to blog dla Was, gdzie będziecie aktywnie uczestniczyć w jego współtworzeniu. Będę pytać Was o zdanie oraz zachęcać Was do aktywności - poprzez pewne pomysły ;)

Jesteście gotowi? Mam nadzieję, że pomysł przypadnie Wam do gustu, a pomysły się spodobają. Myślę, że z czasem pojawi się coś innego, coś świeżego i nowego. Nie chciałabym nudy, a trochę życia. W tym roku będę dążyć do samorozwoju i większej aktywności. Wierzę, że dam radę.



A teraz moje propozycje na blogowe serie/tematy/wpisy:



  • LUŹNE GADKI, czyli takie poznaj mnie lepiej w pigułce. Będą tutaj zawarte informacje na mój temat - fakty z życia, co lubię, jakie są moje cechy - te lepsze i te gorsze też. Generalnie chciałabym, abyśmy poznali się lepiej i aby każdy czuł się tutaj, jak u dobrej znajomej :)     Wszelkie pomysły co mogę zawrzeć w takim poście - mile widziane. Na koniec każdego zapytam Was o opinię oraz o czym chcielibyście przeczytać w kolejnym tego typu poście. 

POZNAJ MNIE LEPIEJ...
LUBIĘ...
CZEGO SIĘ BOJĘ? 
MOJE MOCNE STRONY...


  • BLOGOWE WYZWANIA, czyli coś z cyklu 7 maseczek w 7 dni, 7 zapachów w 7 dni, itp. Według mnie będzie to doskonały pomysł na przedstawienie kilku produktów w jednym poście lub też sposób na codzienne dodawanie postów z krótkimi recenzjami. POMYSŁY NA POSTY MILE WIDZIANE! Razem możemy tworzyć wyzwania i razem brać w nich udział :)

SIEDEM MASECZEK W 7 DNI...
SIEDEM KOLORÓW W 7 DNI...
ZAPACH DNIA...
DZISIAJ PACHNĘ...


  • PRZEGLĄD TYGODNIA, czyli gdzie byłam, co robiłam, co obejrzałam, co przeczytałam, co dobrego zjadłam. Jakieś szybkie okazje, promocje warte uwagi, poczynione spontaniczne zakupy itp.   Myślę, że każdy będzie mógł się dzielić tym, co fajnego kupił, co fajnego obejrzał, co poleca, a czego lepiej unikać. 

CO OBEJRZAŁAM?
PROMOCJE TYGODNIA...
CO PRZECZYTAŁAM...
GDZIE BYŁAM...


  • NOWOŚCI MIESIĄCA, czyli co wpadło w moje ręce - w głównej mierze dotyczyć to będzie kosmetyków, jeśli będziecie chcieli poznawać też zakupy odzieżowe, gadżety, akcesoria - ustalimy to w trakcie. Sama lubię oglądać zdjęcia, jak i czytać posty, w których pokazane są zdobycze miesiąca. Jakieś promocje, rabaty, niskie ceny, czy po prostu spełnienie naszych zachcianek. 

NOWE PRODUKTY...
NOWE GADŻETY...
NOWE UBRANIA...
NOWE KSIĄŻKI...
NOWA KOLORÓWKA...


  • ULUBIEŃCY MIESIĄCAczyli co skradło moje serce, co sprawdziło się u mnie wyjątkowo dobrze. Będę starała się przedstawiać maksymalnie 5 ulubieńców, jednak jeśli tylko jeden produkt czymś mnie zaskoczy - opowiem Wam tylko o nim. Czasem jest tak, że wszystko co zaczynamy używać to hity, a czasem wręcz przeciwnie - totalne niewypały. Jeśli coś wyjątkowo mnie negatywnie zaskoczy - wspomnę Wam o tym na końcu notki - żeby ustrzec , czy też uchronić Was przed zakupem bubla. 
ULUBIONY ZAPACH...
ULUBIONY PRODUKT PIELĘGNACYJNY...
ULUBIONA KOLORÓWKA...



  • CO PRZECZYTAŁAM - KSIĄŻKI MIESIĄCA, czyli książki miesiąca wraz z krótkim opisem i recenzją. Nigdy nie byłam dobra w recenzowaniu książek, jednak w kilku zdaniach będę starała się zawrzeć najważniejsze kwestie na ich temat. Co z tego wyniknie? Ocenicie sami :)

KRYMINAŁY...
PORADNIKI...
LITERATURA PIĘKNA...




Na tą chwilę takie mam pomysły - z czasem lista pewnie się rozwinie i powiększy lub też uszczupli, jeśli okaże się, że moje serie nie przypadną Wam do gustu. Tutaj wiele zależy ode mnie i regularności, ale też od Was i Waszej aktywności oraz opinii na tematy w nich poruszane. Bardzo mi zależy na rozwoju mojej strony i na tym, byśmy wspólnie go tworzyli i razem oceniali co jest fajne, a co należałoby zmienić, zmodyfikować lub na stałe usunąć z harmonogramu. 

Dajcie koniecznie znać w komentarzach co myślicie o takim projekcie i czy jesteście na TAK. Będę wdzięczna za każdą opinię - pozytywną, czy negatywną. Każde opinie są cenne i uczą pokory, ale i pomagają w rozwoju :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdą aktywność.

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...