niedziela, 14 stycznia 2018

Przegląd tygodnia #2 - czyli premiery kinowe, kolejne promocje w Rossmannie i nowy planer.

Heeej!

Kolejny tydzień to i kolejny przegląd. Tym razem napiszę Wam o premierach kinowych, na które można się wybrać. Jednak czy są to filmy godne polecenia - w komentarzach będę chciała, aby osoba będąca na filmie wypowiedziała się w dwóch słowach - jak ocenia film. To pomoże innym podjąć decyzję, a tym samym, będziemy wszyscy wiedzieć - co warto obejrzeć :)

Na szybko przypomnę jeszcze o promocjach oraz wspomnę, co dobrego spotkało mnie w tym tygodniu.


NOWOŚCI KINOWE

NARZECZONY NA NIBY

PREMIERA:
12 stycznia 2018

Czy małe, niewinne kłamstewko może wymknąć się spod kontroli i doprowadzić do totalnej katastrofy? A może dopiero jak wszystko się w życiu rozpada, możliwe staje się poukładanie wszystkiego od nowa? Karina próbuje z całych sił stworzyć pierwszy (tym razem) szczęśliwy związek. Niestety mężczyzna, któremu oddała swoje serce, wydaje się być bardziej zainteresowany sobą, niż nią. Pewnego dnia, jedno nieprzewidziane zdarzenie i jedno małe kłamstewko zamieni jej uporządkowane życie w prawdziwy emocjonalny rollercoster. Szybko okaże się też, że każdy z bohaterów ma tak naprawdę coś do ukrycia. Gdy prawda wyjdzie na jaw, wszyscy będą musieli zrobić w końcu porządek w swoich związkach i w swoich sercach. „Narzeczonego na niby” pokochają ci, którzy choć raz zakochali się w niewłaściwej osobie oraz ci, którzy wierzą, że o prawdziwą miłość warto walczyć, nawet jeśli zaczyna się mocno niefortunnie.


NAZNACZONY: OSTATNI KLUCZ

PREMIERA:
5 stycznia 2018

W nowym filmie z przebojowej serii „Naznaczony” ponownie spotkamy się z dr Elise Rainier, wybitną parapsycholożką, która zmierzy się z najbardziej osobistą i przerażającą historią w swej karierze – będzie musiała stawić czoła lękowi w swym rodzinnym domu. Autorem scenariusza jest Leigh Whannell, twórca serii oraz reżyser trzeciej odsłony. Film powstał w kultowej wytwórni Blumhouse.



I TAK CIĘ KOCHAM

PREMIERA:
5 stycznia 2018

„I tak cię kocham”, czyli cudowna komedia romantyczna, która stała się przebojem światowych kin. Świeża, błyskotliwa i nieoczywista. Odkrycie Festiwalu Filmowego Sundance, nagroda publiczności MFF w Locarno. Produkcja: Judd Apatow („Druhny”, „Wykolejona”). Mężczyzna z kapitalnym poczuciem humoru i konserwatywną rodziną na głowie (Kumail Nanjiani) spotkał przypadkiem nowoczesną dziewczynę, która miała dosyć związków (Zoe Kazan). Połączyła ich miłość od pierwszego wejrzenia. Jednak na drodze do szczęścia stanie szereg przeszkód i wyzwań, którym zakochani będą musieli stawić czoła. Gdy wydaje się, że cały świat – na czele z rodziną – sprzysiągł się, by zburzyć ich szczęście, to właśnie w sytuacjach pozornie bez wyjścia życie potrafi pokazać swoje najzabawniejsze oblicze.


PASAŻER

PREMIERA:
12 stycznia 2018

Bohater kina akcji, Liam Neeson, powraca w trzymającym w napięciu od pierwszej do ostatniej minuty thrillerze w reżyserii mistrza gatunku – Jaume’a Collet-Serra. „Pasażer” – nowe dzieło twórcy przebojów „183 metry strachu” i „Non stop” to pełne gwiazd kino sensacyjne, o szybkości i mocy rozpędzonego pociągu. Historia zwykłego człowieka, uwikłanego w zabójczy spisek, od którego decyzji zależeć będzie życie wielu niewinnych osób. W obsadzie produkcji, obok Neesona, m.in.: Vera Farmiga i Patrick Wilson – niezapomniana para egzorcystów z hitów „Obecność 1 i 2”, Sam Neill („Park Jurajski”) oraz Jonathan Banks, czyli zabójczy Mike Ehrmantraut z kultowych seriali „Zadzwoń do Saula” i „Breaking Bad”. Dla agenta ubezpieczeniowego Michaela Woolricha każdy dzień wygląda tak samo – praca i powrót pociągiem do domu. Wszystko zmienia się, gdy w czasie jednej z podróży poznaje tajemniczą kobietę. Nieznajoma, która wydaje się wiedzieć o Michaelu dosłownie wszystko, zleca mu niezwykłe zadanie. Zanim pociąg dotrze do celu, mężczyzna ma zlokalizować i wskazać osobę, która tego dnia nie powinna się w nim znajdować. Jeśli tego nie zrobi, ucierpi zarówno on sam, jego rodzina, jak i pozostali współpasażerowie. Nie mając wyboru, Michael postanawia rozwiązać zagadkę. Z każdą minutą i przebytym kilometrem stawka rośnie, a mężczyzna przekonuje się, że stał się pionkiem w szalenie niebezpiecznej intrydze.


POMNIEJSZENIE

PREMIERA:
12 stycznia 2018

Film pokazuje, co może się stać z ludźmi i światem, kiedy norwescy naukowcy – próbując znaleźć rozwiązanie problemu przeludnienia – odkrywają sposób na zmniejszenie ludzi do wysokości zaledwie 13 centymetrów. Proponują też trwający 200 lat program przekształcenia rzeczywistości z wielkiej w małą. Ludzie szybko orientują się, jak wygodniejsze i zamożniejsze życie mogą wieść w zminiaturyzowanym świecie. Obietnica lepszego życia kusi także niewyróżniającego się niczym Paula Safranka (Matt Damon) oraz jego żonę Audrey (Kristen Wiig). Oboje decydują się na życie w mniejszym rozmiarze i mniejszym świecie. Ta decyzja zmienia ich życie na zawsze.

CO OBEJRZĘ NA PEWNO?

Niektóre produkcje polskie są godne uwagi, ale czasami odnoszę wrażenie, że większość scen robionych jest na siłę, a gra aktorska pozostawia wiele do życzenia. Nie mniej jednak zawsze nim wydam jakąkolwiek ocenę chcę obejrzeć film i sprawdzić na własne oczy czy to były dobrze wydane pieniądze. Dlatego też chętnie obejrzę "Narzeczony na niby". 


Drugim filmem, który z pewnością obejrzę prędzej, czy później (z uwagi na zamiłowanie mojego narzeczonego do thrillerów i horrorów) to "Naznaczony: Ostatni klucz". Ostatnio mieliśmy maraton w domu - cała seria "Naznaczonego" obejrzana w celu przygotowania się do kolejnej części :)

Trzecim i ostatnim filmem z powyższego zestawienia, który obejrzę z całą pewnością to film, w którym gra Liam Neeson. Uwielbiam wszystkie filmy z jego udziałem, bo zawsze trzymają w napięciu i są bardzo w moim guście. Tak więc "Pasażer" będzie kolejnym, ale zapewne nie ostatnim filmem, jaki zdecyduję się obejrzeć.

Zapewne po obejrzeniu filmów, napiszę Wam swoje wrażenia w kolejnych przeglądach tygodnia. 

Który z filmów oglądaliście i jak je oceniacie? A może wybierzecie się na jeszcze inną premierę? Dajcie koniecznie znać w komentarzach. 


PROMOCJA W ROSSMANNIE, CENY NA DO WIDZENIA


Co warto zapamiętać? 

Z promocji można skorzystać tylko raz - tylko jeden paragon, tylko na 4 produkty w sumie (różne). Nie zrobicie zakupu online i stacjonarnie. WAŻNE - trzeba mieć zainstalowaną aplikację Klubu Rossmann. 

Kupić możecie natomiast produkty z różnych kategorii: produkty do włosów, do ciała, do twarzy, dla dzieci, a nawet przeróżne smakołyki (koktajle, batony, odżywki, napoje z nasionami Chia).

Co polecam?
- batony Be Raw od Ewy Chodakowskiej, ale smak z masłem orzechowym, kakaowy lub proteinowy; kulki Be Raw kakaowe lub z kurkumą
- napoje marki Chias z nasionami chia, wiele smaków, każdy znajdzie coś dla siebie - moje ulubione to granat a drugi z mango
- produkty marki Venus z nowej linii Venus Nature: błoto termalne, wyciąg z aloesu, czy oleje
- produkty do ciała z masłem shea
- produkty do włosów marki Vis Plantis z serii Basil Element
- mydła, balsamy, kremy marki Yope

Ja chętnie kupiłabym więcej produktów, ale zasady są zasadami. Mogłabym kupić drugi zestaw, gdyby na drugim telefonie na inną osobę byłaby zainstalowana aplikacja Klubu Rossmann. A tak pozostało mi kupić to, co interesowało mnie najbardziej, a przy tym są to dla mnie nowe produkty.

Kupiłam: dwa różne mydła Yope, ekstrakt z liści aloesu marki Venus Nature oraz żel pod prysznic z aloesem marki Organic Shop. 








PLANNER, KTÓRY TRAFIŁ DO MNIE W TYM ROKU

Szukałam, szukałam i wreszcie dorwałam już po rozpoczęciu roku 2018. Szkoda, że nie udało mi się kupić go wcześniej, ale mimo to cieszę się, że go mam. Planer trochę różni się od zeszłorocznego - jest bardziej poręczny i lżejszy. Doszły mnie słuchy, że jak tylko pojawiał się w Empiku błyskawicznie znikał z półek z uwagi na lepsze dopracowanie i bardziej przemyślany projekt. Jeśli będziecie chętni - napiszę o nim więcej w osobnym poście. Chcecie? Jeśli tak piszcie w komentarzu. 

Możecie szukać stacjonarnie, ponieważ online raczej go nie dostaniecie. Cena to 69zł. 


ĆWICZĘ, WALCZĘ O SIEBIE

Ostatnią kwestią, o której Wam tylko napomknę, ponieważ nie chcę zapeszać ani się demotywować czy zachwalać. Jak to mówią - nowy rok, nowa ja. Chcę uniknąć takich przeświadczeń i planów. Postanowiłam natomiast być bardziej konsekwentna i dzielnie walczyć o siebie, o swoje zdrowie i lepsze samopoczucie. I tym oto sposobem - regularnie od początku stycznia chodzę regularnie na siłownię (gdy mam zakwasy dodaję do tego basen, bo także jestem aktywna, ale nie cierpię ;P ) lepiej się odżywiam i walczę ze swoimi słabościami. Swoją porażkę wzięłam do siebie i postanowiłam to zmienić - porażkę zamienić w sukces. Nie chcę nic sobie obiecywać, ale mam cel zmienić wygląd nie do lata, a na lata. Będę dzielnie walczyć sama ze sobą, ale nie poddam się tak łatwo, jak to bywało w zeszłym roku. O!

A Wam jak minął kolejny tydzień stycznia? Jest to dla Was dobry początek Nowego Roku, czy raczej niekoniecznie? Ja wiem jedno - nie warto się poddawać i walczyć o lepsze jutro. Ja wierzę, że tak będzie - trzeba tylko konsekwentnie do tego dążyć. 

Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam udanego tygodnia i walczcie o siebie! Ściskam Was mocno - ja i moje zakwasy :) 

Piszcie w komentarzach, jakie filmy polecacie, jak Wam minął tydzień i co kupiłyście w promocji w Rossmannie!

PS - jest teraz akcja CENA NA DO WIDZENIA i sporo produktów dorwać można za grosze. Warto przyjrzeć się zwłaszcza tym produktom.





Źródło: www.rossmann.pl

Czujecie się skuszone? :D 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdą aktywność.

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...