środa, 30 października 2013

Piaskowy lakier Wibo - czy to chwilowe zauroczenie czy stałe uczucie? ;)

Witajcie!

W sobotę byłam na ślubie, stąd też postanowiłam pomalować pazurki niecodziennym lakierem. Wybór dla mnie był oczywisty. Sukienka w pepitkę, więc lakier piaskowy w ciemniejszym odcieniu wydał mi się odpowiedni. Mówiąc szczerze zastanawiałam się, czy to dobry wybór  - teraz wiem, że lepiej nie mogłam zdecydować :)

Co prawda starałam się na zdjęciach uchwycić naturalne piękno, teksturę i kolory tego lakieru, jednak nie udało się sfotografować wszystkiego jak należy. Kolor trochę odbiega od rzeczywistości, ale jak któraś z Was będzie chciała go kupić, jestem pewna, że będzie zauroczona ;)








Pazurki pociągnięte dwukrotnie. Lakier bardzo szybko schnie, jest mega wytrzymały! Robiłam wszystko, a nie zauważyłam nawet najmniejszego uszczerbku. Ze zmywaniem jest trochę zabawy, ale jestem w stanie to wybaczyć - lakier prezentuje się ślicznie, cudnie błyszczy w słońcu,nie odpryskuje i jest jedyny w swoim rodzaju. Tu Wibo mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło ;)
Plus dla firmy ;)

Polecam i ciekawa jestem co o nim sądzicie. Na żywo wygląda jeszcze lepiej - zdjęcia są trochę przekłamane ;/

ANETA

37 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ty także polubiłaś lakier z tej serii. Są godne uwagi zdecydowanie ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie strasznie się podoba:) Ostatnio szukałam go w rossmanie, ale niestety nie znalazłam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz wypatrywać. U mnie w Rossie było słabo dostrzegalne, ale moje oczyska wszystko znajdą :D

      Usuń
  4. Bardzo ładnie się prezentuje na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny lakier, jeszcze nie używałam takich wynalazków ale widziałam na żywo u koleżanki i mi się również spodobał

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się piaski, kolory z Wibo też mnie kusza ale żałuję, że są tak ciemne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żałuję, że nie mają w kolekcji jakiego delikatnego różu - od razu wylądowałby w koszyku :D

      Usuń
  7. co za efekt! czuje sie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, jaki śliczny! A ile kosztuje?
    Ja mam piasek od p2 i jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny efekt, ja jeszcze nie miałam piasków;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czeka on na mnie, ale na razie testuję missx'y;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Nie znam żadnego lakieru GR, ale te z Wibo mnie zauroczyły ;)

      Usuń
  12. I patrząc na te zdjęcia obudziła się we mnie chęć- chce mieć takie same na moich pazurkach ! :) Super :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie stoi na przeszkodzie, by pojawił się także na Twoich pazurkach ;)
      Tylko jedna wizyta w Rossmannie dzieli Cię od realizacji :D

      Usuń
  13. W najbliższym czasie muszę sobie wreszcie kupić jakiś lakier z tej serii ;) Jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam mieszane uczucia do tych piasków z wibo :D tj nie miałam żadnego dlatego też tak naprawdę nie mam nic do powiedzenia w tej kwestii ale nie koniecznie też będę chciała go kupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, czy byłabyś zadowolona z efektów. Może jednak skusisz się za zakup jakiegoś z tej serii - myślę, że znalazłabyś wśród kilku odpowiedni dla siebie ;)

      Usuń
  15. Na paznokciach wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O Jezusie! doczekałam się :P Jest PRZEBOSKI *o* ! uwielbiam takie kolory i tak sobie go właśnie wyobrażałam na paznokciach :). Czy tylko ja mam takie wrażenie, czy piaski są wyjątkowo wyrozumiałe jeśli chodzi o precyzyjność :D jakby nimi nie malować, to nie ma opcji, żeby sobie zepsuć manicure :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że ten lakier najbardziej Cię interesuje, więc postanowiłam obfocić go specjalnie dla Ciebie ;) I masz rację - te lakiery są mega wyrozumiałe. Choćby Ci trochę ręka zadrżała - efekt końcowy i tak jest bardzo zadowalający :)
      Lakiery idealne - zawsze manicure będzie udany :D

      Usuń
  17. Cudowny jest ;) I mało wymagający, nie trzeba specjalnie się starać przy malowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdą aktywność.

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...